Archives at http://archives.listbox.com/spf-help/current/
Donate! http://spf.pobox.com/donations.html
please go to http://v2.listbox.com/member/?listname=spf-help@v2.listbox.com
Re: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
and Oh i've used the wizard in spf.pobox.com and added in my named this
line

IN TXT "v=spf1 a mx ptr -all"

Re: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
Proszê wiêcej nie wysy³ac do mnie listów, ja i tak nie mam zamiaru
ich czytaæ.A swoj± drog± trzeba mieæ tupet zeby wysy³aæ 3X ten sam
list i zasmiecaæ komus tylko pocztê. Jak siê czujesz teraz cwaniaku ,
kiedy piszê do Ciebie po polsku.Przynajmniej wiesz co ja czujê
czytaj±c twoje bzdurne listy. I wiesz jak to jest jak Ci ktos zsmieca
skrzynkê.

RE: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
> Proszê wiêcej nie wysy³ac do mnie listów, ja i tak nie mam
> zamiaru ich czytaæ.A swoj± drog± trzeba mieæ tupet zeby
> wysy³aæ 3X ten sam list i zasmiecaæ komus tylko pocztê. Jak
> siê czujesz teraz cwaniaku , kiedy piszê do Ciebie po
> polsku.Przynajmniej wiesz co ja czujê czytaj±c twoje bzdurne
> listy. I wiesz jak to jest jak Ci ktos zsmieca skrzynkê.

Now that makes more sense than most of the
posts I've read here :)

-------
Re: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
On Tue, 14 Sep 2004, ewa Puczynska wrote:

> Proszê wiêcej nie wysy³ac do mnie listów, ja i tak nie mam zamiaru
> ich czytaæ.A swoj± drog± trzeba mieæ tupet zeby wysy³aæ 3X ten sam
> list i zasmiecaæ komus tylko pocztê. Jak siê czujesz teraz cwaniaku ,
> kiedy piszê do Ciebie po polsku.Przynajmniej wiesz co ja czujê
> czytaj±c twoje bzdurne listy. I wiesz jak to jest jak Ci ktos zsmieca
> skrzynkê.

...parlez vous anglais? Sprecken se english? Habla ingles? Quack?
Meow?

-Dennis Carr

-------
Re: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
Hi,

I think this is klingonian or ferengi. I didn't know, that those civilisations are stucked
in spf problems too ;-)

Am Mittwoch, 15. September 2004 um 01:13 schrieben Sie:

> On Tue, 14 Sep 2004, ewa Puczynska wrote:

>> Proszê wiêcej nie wysy³ac do mnie listów, ja i tak nie mam zamiaru
>> ich czytaæ.A swoj± drog± trzeba mieæ tupet zeby wysy³aæ 3X ten sam
>> list i zasmiecaæ komus tylko pocztê. Jak siê czujesz teraz cwaniaku ,
>> kiedy piszê do Ciebie po polsku.Przynajmniej wiesz co ja czujê
>> czytaj±c twoje bzdurne listy. I wiesz jak to jest jak Ci ktos zsmieca
>> skrzynkê.

> ...parlez vous anglais? Sprecken se english? Habla ingles? Quack?
> Meow?

> -Dennis Carr

> -------
> Archives at http://archives.listbox.com/spf-help/current/
> Donate! http://spf.pobox.com/donations.html
> To unsubscribe, change your address, or temporarily deactivate your subscription,
> please go to http://v2.listbox.com/member/?listname=spf-help@v2.listbox.com

Mit freundlichen Grüssen

Merlin Consulting
Martin Schaible
Bahnhofstrasse 27
CH-8702 Zollikon

Phone: +41 1 391 30 00
Fax: +41 1 391 32 49

Mail: mailto:wizard@merlinconsulting.ch
Support: http://support.merlinconsulting.ch

GPS: N47 20.235 E8 34.226
News - Neue Produkte:

.:. Kiwi Syslog Monitor
.:. Paessler GmbH
.:. Sawmill Loganalyzer
RE: SPF + Postfix2 [ In reply to ]

It's Polish, and the writer is asking to taken off the list.

Part of it says "How are you feeling now sly fellow, when I write for you in
Polish. Now you know how it feels reading your silly list."

-------
Re: SPF + Postfix2 [ In reply to ]
I would agree with that :))
> Proszê wiêcej nie wysy³ac do mnie listów, ja i tak nie mam
> zamiaru ich czytaæ.A swoj± drog± trzeba mieæ tupet zeby
> wysy³aæ 3X ten sam list i zasmiecaæ komus tylko pocztê. Jak
> siê czujesz teraz cwaniaku , kiedy piszê do Ciebie po
> polsku.Przynajmniej wiesz co ja czujê czytaj±c twoje bzdurne
> listy. I wiesz jak to jest jak Ci ktos zsmieca skrzynkê.

Now that makes more sense than most of the
posts I've read here :)

-------
Archives at http://archives.listbox.com/spf-help/current/
Donate! http://spf.pobox.com/donations.html