template(name="mailSubject" type="string" string="SYSLOG alert [%fromhost%] %$.str%")
action(type="ommail", subject.template="mailSubject", ..)

---
T?to spr?va je urcen? v?lucne osobe v nej uvedenej a je predmetom obchodn?ho tajomstva. Pokial nie je urcen? V?m, bezodkladne ju, pros?m zmazte a upovedomte odosielatela.
This message is confidential and addressed only to the person named in the message. If you are not the intended recipient of the message, please delete it immediately and notify sender.

Osobn? ?daje dotknut?ch os?b, ktor? s? s?castou tejto mailovej komunik?cie s? sprac?van? na vopred vymedzen? ?cel v s?lade s Nariaden?m Eur?pskeho parlamentu a Rady (E?) 2016/679 o ochrane fyzick?ch os?b pri sprac?van? osobn?ch ?dajov a o volnom pohybe tak?chto ?dajov a z?kona c. 18/2018 Z. z. o ochrane osobn?ch ?dajov a o zmene a doplnen? niektor?ch z?konov.
Blizsie inform?cie n?jdete na https://www.ucm.sk/sk/gdpr-ochrana-osobnych-udajov/.
---
Re: Dynamic subject text [ In reply to ]
$.str = re_extract($msg, ..)

is not valid syntax

set $.str = re_extract($msg, ..);

would be

after you fix the syntax, if you are still having problems, after the set, log
using the RSYSLOG_DebugFormt and that will write 10-line dump of just about
everything that rsyslog knows about the log message, including all the variables
that are set at that point.

David Lang